15 Juli : Canada's Wonderland (Pretpark) - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu 15 Juli : Canada's Wonderland (Pretpark) - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu

15 Juli : Canada's Wonderland (Pretpark)

Door: RRickie

Blijf op de hoogte en volg Rick

16 Juli 2010 | Canada, Toronto

Beate Familie,Vrienden & Collega's

Na een lekker ontbijtje bij het hotel hebben we ons klaar gemaakt voor het Pretpark 'Canada's Wonderland' na een trip van 3 kwartier waren we bij het park. De auto lekker vlak bij de ingang geparkeerd en toen maar gauw na de ingang gelopen. De eerste indruk voor ons was zeer goed, dus we waren zeer benieuw wat het park te bieden had.

We hebben veel verschillende atracties gehad Achterbanen,wildwaterbaan en ga zo maar door. Het park had zelfs een soort van zwembad met veel verschillende en 'grote' glijbanen. Met zo'n warme dag als vandaag (30 Graden) was het heerlijk om daar even te gaan badderen. Nadat we vanalles gehad te hebben , belosten we waar eens richting het hotel te rijden en met zo'n warme dag ga je helemaal na van je stokje af :P. Ik ben niet egt een pretpark liefhebber maar ik vond dit toch wel een van de sjiekste parken die ik heb bezocht: Genoeg te doen , Heel aardig personeel , geen rotzooi alles was zeer netjes en goed geregeld, weinig lange wachtrijen en genoeg voor iedereen. Hier kan de efteling niet aan tippen.

Eenmaal terug in het hotel hebben wat uitgerust op de kamer en zijn we wezen eten bij Mac Donalds :P na dit etentje, zijn we nog een stuk gaan wandelen door Toronto zelf. Leuke is nog altijd als je tegen iemand zegt van 'I'm from holland' dat ze gelijk beginnen over het Voetbal dat ze het jammer vonden dat we niet de beker hebben gwonnen! :)

Terug in het hotel hebben we nog f lekker gezwommen en hebben we onze koffers al klaar gemaakt voor morgen want we vliegen morgen naar Edmonton toe, waar onze familie woent. Het tijdsverschil zal dan nog groter worden van 6 naar 8 uur later :P

Ik drink nu even mijn laatste pilske leeg in dit hotel :P en maak de laatste dingetjes klaar voor morgen. Ik wens iedereen een fijne dag toe. En zal snel weer een berichtje achterlaten.

Groetjes & Kusjes

Rick...

Ik kan helaas nu geen foto's meer uploade op deze site. ik zal morgen avond verschillende foto's op mijn hyves plaatsen die voor iedereen zichtbaar zijn.

  • 16 Juli 2010 - 04:43

    Angiek:

    Zoeals weej hebbe kinne leze heb geej al ein paar fijne daag gehad. Wins og ein gooje reis vandaag en doon marjo en shane de groetjes van mich.Gr.

  • 16 Juli 2010 - 12:11

    Petra :-):

    Veel plezier !!

  • 16 Juli 2010 - 12:21

    Frank:

    Ja bassie, hoeveel foto's wil je nog gaan plaatsen? anders geef ik je wel wat ruimte kado op deze site. Als je uitgeslapen bent hoor ik het wel. Gr. Frank

  • 16 Juli 2010 - 15:31

    Oma Poeleke:

    hallo Rick.
    Opa werd gek vandaag, we hebben 2 uur in de file gestaan met 35gr.
    Fijn dat jullie in het park zijn geweest.
    Verder is alles goed. groetje Opa en Oma

  • 16 Juli 2010 - 17:04

    Mam:

    leuk toch zon pretpark, veural um des dow dao neet gear hear geis. Doat maar lekker rustig aan en we heure waal wear as ge beej de familie ziet. xxxxxxxxx van os allemoal

  • 17 Juli 2010 - 05:14

    Rick Vaessen:

    @ Frank

    Adriaan , ik weet niet hoeveel foto's ik nog wil plaatsen, kan er nog wel een aantal worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Canada 2010

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2010

9 Oktober : Back in Holland

07 Oktober 2010

7 Oktober : Laatste Echte Dag in Canada

06 Oktober 2010

6 Oktober : West Edmonton Mall

05 Oktober 2010

5 Oktober : Hunting

05 Oktober 2010

4 Oktober : Groote Kluis
Rick

Actief sinds 20 Mei 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 35058

Voorgaande reizen:

18 Juni 2011 - 16 Juli 2011

Canada 2011

12 Juli 2010 - 08 Oktober 2010

Canada 2010

Landen bezocht: